Skip to main content Skip to search

Referenties

Een klant van VvE Partner aan het woord.
Appartementengebouw Sterrenbos/Puntenburgh, gelegen aan het Sterrenbos in Utrecht was één van de eerste klanten van VvE Partner. Voorzitter mevrouw drs. M.C. Grool antwoordt:
“Ondersteuning door een betrouwbare beheerder is belangrijk”. “Toen bekend werd dat de heer Spansier een eigen bureau voor het beheer van Verenigingen van Eigenaren zou starten, als gevolg van het beëindigen van deze activiteiten door zijn werkgever, hoefden we er niet lang over na te denken om het beheer bij zijn bureau voort te zetten”.

“VvE Partner heeft in de jaren dat zij het beheer voor onze vereniging verzorgd, laten zien dat ondersteuning voor onze vereniging op deskundige en professionele wijze werd en wordt gevoerd”. “Voor ons is een betrouwbare beheerder niet alleen belangrijk maar zelfs een vanzelfsprekende zaak”.

Voor geïnteresseerden zijn er namen en adressen op te vragen van enkele bestuursleden van Verenigingen van Eigenaren die ervaring hebben met ons kantoor als professionele beheerder.